|
TOP 100
Nov 12, 2005 18:23:26 GMT 1
Post by Henk on Nov 12, 2005 18:23:26 GMT 1
Met de kerstdagen en het nieuwejaar in het vooruitzicht, komen er weer vele top 100 uit, zoals de tijdloze 100 op stu bru, etc... Dus: plaats hier je top 10 allertijden ! Link tijdloze.stijnshome.be/?p=mainVan mijzelf: 1/ Nirvana "Smells Like Teen Spirit' 2/ Pearl Jam 'Alive" 3/ Deep Purple 'Child in Time' 4/ Rage Against The Machine 'Killing in the name' 5/ AC/DC 'Thunderstruck' 6/ Metallica 'One' 7/ U2 'Sunday Bloody Sunday' 8/ Channel Zero 'Suck my energy' 9/ Guns 'N Roses 'November Rain' 10/ The Doors 'The end'
|
|
koerde
forum-benjamin
Posts: 10
|
TOP 100
Nov 17, 2005 13:24:47 GMT 1
Post by koerde on Nov 17, 2005 13:24:47 GMT 1
1/ Channel Zero - Black Fuel 2/ Semisonic - Closing Time 3/ Green Day - American Idiot 4/ Radiohead - Karma Police 5/ TC Matic - Oh la la la 6/ Chemical Brothers - Hey girls hey boys 7/ R.E.M. - Nightswimming 8/ Interpol - NYC 9/ Nirvana - Smells like teen spirit 10/ Thomas Andersson - Washing up (Tiga's Na Na Na Na Na remix)
|
|
DaChr
forum-miniem
't is moeilijk bescheiden te blijven
Posts: 310
|
TOP 100
Nov 17, 2005 14:41:57 GMT 1
Post by DaChr on Nov 17, 2005 14:41:57 GMT 1
Is niet makkelijk, ik hoor zoveel graag. Heb dan maar een TOP10 Fr, NL en Various gemaakt. Moest je mij morgen dezelfde vraag stellen zullen het vermoedelijk wel 10 andere liedjes zijn, er zijn er zoveel... Misschien eens een TOP10 per letter van het alfabet ?
1- Gerard Lenorman: La balade des gens heureux 2- Michel Sardou: Les lacs du connemara 3- Joe Dassin: l'Eté Indien 4- Mylene Farmer: Désenchantée 5- Claude François: Alexandrie Alexandra 6- Axelle Red: Sensualité 7- Gilbert Becaud: Nathalie 8- Gray & Barbelivien: A toutes les files 9- Dalida: Gigi l'Amoroso 10- Claude Barzotti: Le Rital
1- Clouseau: Domino 2- Ann Christy: De Roos 3- Guus Meeuwis: Het is een nacht 4- Mama's Jasje: Zo Ver Weg 5- André Hazes: Een beetje verliefd 6- Marco Borsato: Afscheid nemen bestaat niet 7- Rob De Nijs: Banger hart 8- Paul de leeuw: De regenboog 9- Will Tura: Helena 10- Frans Bauer: Heb je even voor mij
1- Cher: Believe 2- Elton John: Candle in the Wind 3- Joe Cocker: N'oubliez Jamais 4- Bill Medley & Jenifer Warnes: The Time of My Live 5- Boney M: Rivers of Babylon 6- Johnny Logan: Hold Me Now 7- Queen: We are the Champions 8- Abba: Thank You For The Music 9- Pia Zadora & Germaine Jackson: And when the rain begins to fall 10- Glenn Medeiros: Nothing's Gonna Change My Love For You
|
|
herbie
forum-miniem
Posts: 449
|
Post by herbie on Dec 2, 2005 10:09:54 GMT 1
top10 vind ik zo moeilijk dat ik er maar een top20 van maakte en dat kostte me ook al veel keuzewerk...
>1. The Pixies - Gigantic >2. dEUS - Instant street >3. Dire Straits - Sultans of swing >4. Sigur Ros - Svefn-g-englar >5. Tom Waits - Martha >6. REM - Night swimming >7. dEUS - Suds & soda >8. Eels - Manchild >9. Mike Oldfield - The moonlight shadow >10. Elvis Costello - I want you >11. Django Reinhardt - Shine >12. Aretha Franklin - Think >13. The Smiths - Girlfriend in a coma >14. Lisa Ekdahl - Vem vet >15. Randy Newman - Sail away >16. Stan Getz - The Girl From Ipanema >17. David Gray - Be mine >18. Lamb - Gorecki >19. The Smiths - Panic >20. Willy Deville - Demassiodo Corazon
|
|
|
Post by verkestje on Dec 2, 2005 11:06:07 GMT 1
een top10 is altijd moeilijk maar hier is toch de mijne
1 Nena -- 99 Luftballon 2 Underworld -- Born Slippy 3 Gorky -- Mia 4 Metallica -- One 5 Gorky -- Lieve kleine piranah 6 DHT -- Alone 7 Iron Maiden -- Run to the hills 8 Nirvana -- Smells like teen spirit 9 DJ Buzz Fuzz -- King of the bass 10 Queen -- We are the champions
|
|
|
Post by juanito on Dec 4, 2005 14:06:24 GMT 1
mijnen top 15
1 cock robin - the promise you made 2 alphaville - forever young 3 spandau ballet - through the barricades 4 3 doors down - loser 5 falco - jeany 6 george michael - careless whisper 7 sting - fields of gold 8 live - they stood up for love 9 a-ha - take on me 10 metallica - the unforgiven 11 system of a down - chop suey 12 tozzi & raf - gente di mare 13 alphaville - big in japan 14 bon jovi - bed of roses 15 johny logan - hold me now
|
|
ksvdevil
forum-miniem
Schiervelde On Fire
Posts: 414
|
Post by ksvdevil on Dec 4, 2005 21:07:48 GMT 1
De mijne , is moderner ( 15 jaar ) 1.Manowar - Warriors Of The World United 2. Ac/Dc : Thunder(struck) 3. Pennywise - Fuck Authority 5. Anonymous - Observing The Earth 6.Dj Kicken vs. Mc-Q - Ain't No Party Like An Alcoholic Party 7.Papa Roach - Last Resort 8.Tupac - Changes 9.DJ Greg C - Speed Talking 10.8. DJ Guenot - Nostradamus Moest er zo'n album uitkomen , give me !
|
|
|
Post by frederik on Dec 5, 2005 11:22:57 GMT 1
1) Metallica : Welcome Home (Sanitarium) 2) Metallica : Master of Puppets 3) Sepultura : Arise 4) Pantera : Domination 5) Manowar: Warriors of the World United 6) Machine Head : Imperium 7) God Dethroned : Into the Lungs of Hell 8) Fear Factory : Self Bias Resistor 9) Slayer : Hell Awaits 10) Slipknot : The Blister Exists
En nog vele andere...
|
|
dovy
forum-kadet
Essevee ol? ol
Posts: 700
|
Post by dovy on Dec 5, 2005 17:54:27 GMT 1
nice muzieksmaak frederik ik zal ook es iet proberen 1) Metallica - One 2) Sepultura - Roots 3) Channel zero - Black fuel 4) Rage agains the machine - Killing in the name 5) Soulfly - Jumpdafuckup 6) Hatebreed - I will be heard 7) Core of anger - Me Against Humanity 8) Deniall - The rebel angel 9) Metallica - Enter sandman 10) Slipknot - Wait and bleed dit ist eerste die in me opkwam en is een degelijke top 10 voor mij ook ik ben in feite HC-minded maar hier staan enkele liedjes tussen die naast HC ook zeer goe zijn , maar core of anger en hatebreed mogen er zeker ook tussen
|
|